Facebook zweryfikuje Cię poprzez selfie

By | Social Media | No Comments

Na najpopularniejszym portalu społecznościowym na świecie szykują się rewolucyjne zmiany. Facebook testuje bowiem nową metodę weryfikacji swoich użytkowników. Możliwe jest, że niebawem, aby potwierdzić swoją tożsamość, logując się do serwisu będziemy musieli wysyłać swoje zdjęcie. Weryfikacja użytkowników portalu Marka Zuckerberga do tej pory odbywała się przy pomocy CAPTCHA, czyli polegała na przepisywaniu ciągów liter i liczb lub…

Czytaj więcej

Black Friday i Cyber Monday – okazja do tanich zakupów online

By | E-commerce | No Comments

Black Friday, czyli Czarny Piątek to dzień wyprzedaży, który rozpoczyna sezon świąteczny. W USA, skąd wywodzi się ta tradycja dzień ten przynosi sprzedawcom coraz większe zyski, mimo że można zauważyć malejącą z każdym rokiem frekwencję w sklepach stacjonarnych. Dzieje się tak dlatego, że konsumenci o wiele chętniej szturmują sklepy internetowe. Black Friday, który często rozciąga się na cały weekend, a nawet…

Czytaj więcej

Budowanie zaufania w sklepie internetowym

By | E-commerce | No Comments

W Internecie trudno jest zdobyć zaufanie konsumenta, jeśli nie widzi on na żywo interesującego go towaru ani sprzedawcy, który go obsługuje. Praca nad budowaniem zaufania klienta to wieloetapowy proces, który nie kończy się wraz z dokonaniem płatności. Na to, czy klient podtrzyma swoje zaufanie do sklepu wpływ ma wiele czynników, takich jak czas realizacji zamówienia, sprawna komunikacja, a nawet sposób…

Czytaj więcej

6 zalet e-mail marketingu

By | Content Marketing | No Comments

W dobie dominacji mediów społecznościowych e-mail marketing to wciąż jedno z najskuteczniejszych narzędzi sprzedażowych, jak również doskonała metoda dystrybucji contentu oraz potężne narzędzie umożliwiające dotarcie do użytkownika. Marketerzy mają do dyspozycji wiele narzędzi umożliwiających budowanie relacji z klientami oraz wspieranie sprzedaży. Choć trendy szybko się zmieniają, rola e-mail marketingu wciąż jest znacząca. Wykorzystanie tej formy komunikacji może przynieść wiele…

Czytaj więcej

Infografika: YouTube w liczbach

By | Social Media | No Comments

YouTube to serwis, który zrewolucjonizował rynek mediów na świecie. Dzięki niemu każdy dziś może być nie tylko konsumentem rozrywki, ale także jej twórcą. Potencjał tego medium dostrzegły również światowe marki, które swoje reklamy coraz chętniej dostosowują do potrzeb internautów.

Czytaj więcej

6 typów klientów e-sklepów

By | E-commerce | No Comments

Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest właściwe zrozumienie potrzeb klientów. Trzeba jednak mieć świadomość, że nie jest to jednorodna grupa, dlatego nie ma jednego, uniwersalnego „klucza”, który zawsze się sprawdzi. Konsumenci podczas zakupów kierują się rozmaitymi kryteriami, dlatego warto przyjrzeć się bliżej kilku najczęściej spotykanym typom klientów, aby wiedzieć, jak skutecznie zachęcić ich do kupna.

Czytaj więcej

7 błędów popełnianych przy tworzeniu opisów w sklepach internetowych

By | Content Marketing | No Comments

Sprzedaż, niezależnie od branży, nieodłącznie wiąże się z informacją. Jej brak może spowodować, że konsument zrezygnuje z zakupu i pójdzie do konkurencji. Aby temu zapobiec, należy dostarczyć potencjalnemu klientowi wszystkie istotne dla niego informacje w przejrzystej i atrakcyjnej formie. Wiele sklepów nie przykłada dużej wagi do tworzenia opisów produktów, zapominając, że mają one ogromne znaczenie dla zwiększenia widoczności sklepu w sieci…

Czytaj więcej

Infografika: Instagram w liczbach

By | Social Media | No Comments

Popularna aplikacja do publikacji zdjęć i filmów, czyli Instagram to obecnie jeden z największych serwisów społecznościowych na świecie. Popularność tego medium potwierdzają liczby – każdego dnia z serwisu korzysta 500 mln użytkowników. Serwis jest potężnym narzędziem wspierającym budowanie wizerunku, z którego coraz częściej korzystają firmy z różnych branż.

Czytaj więcej