Czym jest i na czym polega technika: Pozycjonowania szerokiego?

By | Artykuły | No Comments

Pozycjonowanie szerokie jest techniką promocji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Sprawdza się ona najlepiej w przypadku rozbudowanych serwisów gdzie pojawia się duża ilość treści, np. blogi, strony z artykułami/ogłoszeniami, sklepy internetowe. Główną zaletą tego rozwiązania jest skupianie się na zwiększeniu liczby słów kluczowych na jakie pojawia się strona w naturalnych wynikach wyszukiwania, zachowując przy tym możliwie największy…

Czytaj więcej

Dobre logo, czyli jakie?

By | Artykuły | No Comments

Logo jest często jednym z najważniejszych elementów pierwszego kontaktu klienta z firmą. Należy zdawać sobie sprawę z tego, że współczesny świat staje się coraz bardziej wizualny – obraz króluje, a prostota przekazu ułatwia skuteczne trafienie do klienta. Jakie zatem powinno być logo, by zostało ono zauważone i co ważniejsze – zapamiętane przez klientów?

Czytaj więcej

Nowoczesna strona internetowa. Czyli jaka?

By | Artykuły | No Comments

Czasy, gdy strony internetowe były wyłącznie elektroniczną wersją materiałów reklamowych czy też nośnikiem informacji o firmie dawno minęły. Obecnie liczy się nie tylko sam wygląd i zawartość, ale też forma ich podania. Strona internetowa powinna zawierać ciekawe materiały do czytania i oglądania, wyzwalać w odbiorcach chęć dzielenia się opiniami i nowymi materiałami oraz realizować założony cel (sprzedaż, wypełnienie formularza, kontakt…

Czytaj więcej

Małe okno na wielki wirtualny świat – czyli kilka słów o tym, jaka powinna być strona responsywna

By | Artykuły | No Comments

Dane statystyczne ze stycznia 2015 roku jasno głoszą – w Polsce mamy 38,5 mln ludzi, z czego ponad 67% aktywnie korzysta z internetu. A z tych 67%, czyli 25,7 milionów Polaków aż 15,9 milionów to internauci mobilni. Oznacza to, że 41% wszystkich Polaków korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych. A co te statystyki oznaczają dla właścicieli dużych i małych firm działających…

Czytaj więcej

Zrealizuj swoje cele sprzedażowe za pomocą sklepu internetowego

By | Artykuły | No Comments

Handel detaliczny w Polsce przenosi się do Internetu. Badania wskazują na rosnącą tendencję zakupów internetowych, a sami sprzedawcy upatrują w tym procesie szansę na rozwój swojego biznesu. Aby to osiągnąć potrzebują jednak profesjonalnego i funkcjonalnego sklepu internetowego. Posiadanie sklepu internetowego nie wystarczy Każdy przedsiębiorca otwiera firmę po to, by na niej zarobić. To oczywiste. Tak samo dzieje się w przypadku sklepów internetowych,…

Czytaj więcej

5 cech jakie powinna mieć profesjonalna strona firmowa

By | Artykuły | No Comments

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Zarówno w realnym świecie, jak i w Internecie. Szacuje się, że w zależności od branży, w jakiej działa firma, współczynnik odrzuceń jej strony internetowej może wynosić od 30% do 60%. Co to właściwie oznacza? Mówiąc najprościej oznacza to tyle, że większość osób odwiedzających stronę firmową opuszcza ją bez zaglądnięcia na jej podstrony. Dlaczego? Ponieważ pierwsze wrażenie nie było tak…

Czytaj więcej