Czym jest i na czym polega technika: Pozycjonowania szerokiego?

By | Artykuły | No Comments

Pozycjonowanie szerokie jest techniką promocji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Sprawdza się ona najlepiej w przypadku rozbudowanych serwisów gdzie pojawia się duża ilość treści, np. blogi, strony z artykułami/ogłoszeniami, sklepy internetowe. Główną zaletą tego rozwiązania jest skupianie się na zwiększeniu liczby słów kluczowych na jakie pojawia się strona w naturalnych wynikach wyszukiwania, zachowując przy tym możliwie największy…

Czytaj więcej

Dobre logo, czyli jakie?

By | Artykuły | No Comments

Logo jest często jednym z najważniejszych elementów pierwszego kontaktu klienta z firmą. Należy zdawać sobie sprawę z tego, że współczesny świat staje się coraz bardziej wizualny – obraz króluje, a prostota przekazu ułatwia skuteczne trafienie do klienta. Jakie zatem powinno być logo, by zostało ono zauważone i co ważniejsze – zapamiętane przez klientów?

Czytaj więcej

Nowoczesna strona internetowa. Czyli jaka?

By | Artykuły | No Comments

Czasy, gdy strony internetowe były wyłącznie elektroniczną wersją materiałów reklamowych czy też nośnikiem informacji o firmie dawno minęły. Obecnie liczy się nie tylko sam wygląd i zawartość, ale też forma ich podania. Strona internetowa powinna zawierać ciekawe materiały do czytania i oglądania, wyzwalać w odbiorcach chęć dzielenia się opiniami i nowymi materiałami oraz realizować założony cel (sprzedaż, wypełnienie formularza, kontakt…

Czytaj więcej

Małe okno na wielki wirtualny świat – czyli kilka słów o tym, jaka powinna być strona responsywna

By | Artykuły | No Comments

Dane statystyczne ze stycznia 2015 roku jasno głoszą – w Polsce mamy 38,5 mln ludzi, z czego ponad 67% aktywnie korzysta z internetu. A z tych 67%, czyli 25,7 milionów Polaków aż 15,9 milionów to internauci mobilni. Oznacza to, że 41% wszystkich Polaków korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych. A co te statystyki oznaczają dla właścicieli dużych i małych firm działających…

Czytaj więcej

Zrealizuj swoje cele sprzedażowe za pomocą sklepu internetowego

By | Artykuły | No Comments

Handel detaliczny w Polsce przenosi się do Internetu. Badania wskazują na rosnącą tendencję zakupów internetowych, a sami sprzedawcy upatrują w tym procesie szansę na rozwój swojego biznesu. Aby to osiągnąć potrzebują jednak profesjonalnego i funkcjonalnego sklepu internetowego. Posiadanie sklepu internetowego nie wystarczy Każdy przedsiębiorca otwiera firmę po to, by na niej zarobić. To oczywiste. Tak samo dzieje się w przypadku sklepów internetowych,…

Czytaj więcej

5 cech jakie powinna mieć profesjonalna strona firmowa

By | Artykuły | No Comments

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Zarówno w realnym świecie, jak i w Internecie. Szacuje się, że w zależności od branży, w jakiej działa firma, współczynnik odrzuceń jej strony internetowej może wynosić od 30% do 60%. Co to właściwie oznacza? Mówiąc najprościej oznacza to tyle, że większość osób odwiedzających stronę firmową opuszcza ją bez zaglądnięcia na jej podstrony. Dlaczego? Ponieważ pierwsze wrażenie nie było tak…

Czytaj więcej

Czy Twoja firma potrzebuje strony WWW?

By | Artykuły | No Comments

Raport przeprowadzony przez agencję We Are Social szacuje, że obecnie ponad 3,01 mld ludzi posiada dostęp do Internetu. Stanowi to ponad 42% wszystkich ludzi na świecie. Każdy przedsiębiorca powinien zatem zdawać sobie sprawę z tego, że wśród tych 3 miliardów ludzi znajdują się jego potencjalni klienci. Czy wiesz, jak zachęcić ich do skorzystania z Twojej oferty? 1. Daj się…

Czytaj więcej