Jak zmiany w ochronie danych osobowych wpłyną na branżę e-commerce?

By | E-commerce | No Comments

W maju 2018 roku zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych. Oznacza to, że sklepy internetowe będą musiały podjąć działania mające na celu dostosowanie swojej polityki prywatności i praktyk dotyczących przetwarzania danych osobowych do RODO, a ich klienci otrzymają nowe narzędzia ochrony. RODO, czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (spolszczona wersja GDPR – General…

Czytaj więcej

Znaczenie treści wizualnych w content marketingu

By | Content Marketing | No Comments

Wraz ze wzrostem popularności Internetu uformował się nowy model komunikacji opartej na krótkich, szybkich i atrakcyjnych komunikatach. Natłok docierających do nas zewsząd informacji uniemożliwia nam dogłębne analizowanie wszystkich treści, z którymi mamy styczność każdego dnia, w związku z tym słowo pisane jest wypierane przez znacznie skuteczniejsze i łatwiejsze w odbiorze obrazy.

Czytaj więcej

Możliwość zwrotu towaru wpływa na kształtowanie się decyzji zakupowych

By | E-commerce | No Comments

Robiąc zakupy często podejmujemy decyzje pod wpływem impulsu, skuszeni niską ceną, darmową dostawą czy inną formą promocji. Polacy rzadko zwracają nietrafione zakupy, a mimo to najchętniej korzystają z ofert  sklepów, które jasno sygnalizują taką możliwość i stosują w tym zakresie liberalną politykę. Świadomość klienta o możliwości zwrotu towaru w znaczący sposób wpływa na kształtowanie się decyzji zakupowych.

Czytaj więcej

Co sprawia, że treści zyskują popularność w Internecie?

By | Content Marketing | No Comments

Choć wszystkie treści publikowane przez marketerów w Internecie przygotowywane są z największą starannością, tylko niektóre mają potencjał wirusowy. Intensywna burza mózgów, kreatywna koncepcja, profesjonalne wykonanie materiału nie zawsze dają gwarancję, że treść zachwyci internautów swoją błyskotliwością i będzie przez nich udostępniana.  Jakie treści mają szansę by stać się viralem?

Czytaj więcej

Jak wykorzystać potencjał Snapchata w działaniach marketingowych?

By | Social Media | No Comments

Snapchat to dziś najszybciej rozwijające się medium społecznościowe. Aplikacja stworzona przez Evana Spiegla i Roberta Murphy’ego zadebiutowała  na rynku we wrześniu 2011 roku i szybko stała się popularnym narzędziem do publikowania zdjęć i krótkich filmików, szczególnie wśród millenialsów. Na czym polega fenomen tej aplikacji i jak wykorzystać ją w działaniach marketingowych?

Czytaj więcej