Jak wybrać platformę e-commerce?

By | E-commerce | No Comments

Każdy, kto dopiero rozpoczyna swoją przygodę z e-commerce i planuje uruchomienie sklepu internetowego staje przed dylematem, jaką platformę dla e-sklepu wybrać, aby była ona doskonale dopasowana do potrzeb danego biznesu. Na rynku jest wiele rozwiązań, które można w większym bądź mniejszym stopniu dostosować do zróżnicowanych oczekiwań i wymagań.

Czytaj więcej

Video marketing – efektywny sposób przekazu treści

By | Content Marketing | No Comments

Wybór odpowiedniej formy przekazu powinien być dostosowany do specyfiki oferty danej marki oraz grupy odbiorców, do których chcemy dotrzeć. Wiele firm coraz częściej decyduje się na przygotowanie krótkich filmów, które pozwalają w znacznie ciekawszy sposób zaprezentować produkt oraz jego funkcje, ale ta forma sprawdza się doskonale również w wielu innych przypadkach.

Czytaj więcej

Jak zmiany w ochronie danych osobowych wpłyną na branżę e-commerce?

By | E-commerce | No Comments

W maju 2018 roku zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych. Oznacza to, że sklepy internetowe będą musiały podjąć działania mające na celu dostosowanie swojej polityki prywatności i praktyk dotyczących przetwarzania danych osobowych do RODO, a ich klienci otrzymają nowe narzędzia ochrony. RODO, czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (spolszczona wersja GDPR – General…

Czytaj więcej

Znaczenie treści wizualnych w content marketingu

By | Content Marketing | No Comments

Wraz ze wzrostem popularności Internetu uformował się nowy model komunikacji opartej na krótkich, szybkich i atrakcyjnych komunikatach. Natłok docierających do nas zewsząd informacji uniemożliwia nam dogłębne analizowanie wszystkich treści, z którymi mamy styczność każdego dnia, w związku z tym słowo pisane jest wypierane przez znacznie skuteczniejsze i łatwiejsze w odbiorze obrazy.

Czytaj więcej

Możliwość zwrotu towaru wpływa na kształtowanie się decyzji zakupowych

By | E-commerce | No Comments

Robiąc zakupy często podejmujemy decyzje pod wpływem impulsu, skuszeni niską ceną, darmową dostawą czy inną formą promocji. Polacy rzadko zwracają nietrafione zakupy, a mimo to najchętniej korzystają z ofert  sklepów, które jasno sygnalizują taką możliwość i stosują w tym zakresie liberalną politykę. Świadomość klienta o możliwości zwrotu towaru w znaczący sposób wpływa na kształtowanie się decyzji zakupowych.

Czytaj więcej

Co sprawia, że treści zyskują popularność w Internecie?

By | Content Marketing | No Comments

Choć wszystkie treści publikowane przez marketerów w Internecie przygotowywane są z największą starannością, tylko niektóre mają potencjał wirusowy. Intensywna burza mózgów, kreatywna koncepcja, profesjonalne wykonanie materiału nie zawsze dają gwarancję, że treść zachwyci internautów swoją błyskotliwością i będzie przez nich udostępniana.  Jakie treści mają szansę by stać się viralem?

Czytaj więcej