Klient
Mistero Milano to jedna z pierwszych marek na rynku europejskim, która wprowadziła i promuje produkty hybrydowe do manicure i stylizacji paznokci. Marka ta zajmuje wiodącą pozycję na światowym rynku jako producent wysokiej jakości profesjonalnych produktów, które cieszą się dużym uznaniem stylistów. Obecnie, produkty Mistero Milano są dostępne w różnych krajach, takich jak Hiszpania, Niemcy, Włochy i Iran.
WYZWANIE
ROZWIĄZANIE
Naszym celem było znalezienie równowagi pomiędzy przekazywaniem wartości marki a atrakcyjnym wyglądem interfejsu. W celu stworzenia spersonalizowanego wyglądu sklepu, uwzględniającego preferencje i oczekiwania słowackich odbiorców, dostosowaliśmy elementy graficzne, kolorystykę i układ strony.
Figma
Javascript
PHP 7.3
HTML / CSS
Laravel
Vue
Bootstrap
Sass
KARTA PRODUKTU
Aby zapewnić wygodne i efektywne korzystanie ze sklepu internetowego Mistero Milano na rynku słowackim, zastosowaliśmy intuicyjne filtry na stronie z listą produktów. Dzięki nim użytkownicy mogą łatwo zawęzić swoje poszukiwania.
Dodatkowo, zadbaliśmy o przejrzysty układ na stronach poszczególnych kart produktowych. Zawartość została przedstawiona w sposób klarowny i uporządkowany, umożliwiając szybkie znalezienie informacji o produkcie. Opis produktu został podzielony na aktywne taby, dzięki temu użytkownicy mogą łatwo zapoznać się z cechami i opisem produktu, co pomaga im podjąć dobrze poinformowaną decyzję zakupową.
KOSZYK
Wprowadziliśmy trójstopniowy koszyk na stronie internetowej Mistero Milano, który zapewnia wygodne i przejrzyste doświadczenie zakupowe. Na każdym etapie użytkownik jest informowany o postępie i aktualizacjach zamówienia o np. koszty wysyłki za pomocą pływającego podsumowania.
MODUŁ INSPIRACJE
Każde zdjęcie stylizacji paznokci na podstronie Inspiracje zawiera odnośnik do użytych produktów, umożliwiający użytkownikom łatwe znalezienie i zakupienie tych konkretnych produktów.
WERSJE MOBILNE
Skupiliśmy się na zapewnieniu szybkiego dostępu do najważniejszych funkcji, takich jak koszyk, wyszukiwarka i konto użytkownika. dostosowaliśmy wielkości elementów interaktywnych, takich jak przyciski, formularze czy linki, aby były łatwo zauważalne i wygodne do użytkowania na ekranach o różnych rozmiarach. Zadbaliśmy o czytelność tekstu i odpowiednie rozłożenie elementów, aby zapewnić intuicyjną nawigację i płynne przejście przez proces zakupowy.
Darmowa konsultacja